onsdag den 6. august 2014

Det driller

Har strikket lidt på bedste vens tæppe, men fået interessen for min trøje igen :) men tænkte jeg ville strikke et af armene på den før jeg kører videre på kroppen. Sagt og gjort jeg skifter pindene over på wiern der sidder i maskerne til armet, og skal strikke første maske. Min nål går istykker... Jeg finder en anden 3'er frem af andet mærke, men prøv lige og se 
Det kan jeg da ik gå med! Så idag gik jeg i Bilka og købte knit Pro Nova ( den der knækket var knit Pro symfoni) og håbede da det var samme mærke også blev samme strikkefasthed. Jeg travlede op og strikkede ked de nye pinde stadig samme fejl, travlede op og prøvede igen uden at strikke 2i1 og se så blev det straks bedre 
Er så stolt over jeg fik det til at passe uden at trøjen røg i ufo kassen! Det første gang jeg strikker en trøje, men fler bliver det helt klart!!! Glæder mig til at vise den færdig :D 

1 kommentar: