tirsdag den 14. april 2015

Høstakken

Jeg er ved at strikke min egen version af høstakken.
Den er strikket på mindre pinde og ikke samme antal masker :) jeg læste igennem den norske gratis opskrift og så har jeg strikket lidt ud af hovedet men samtidig brug lidt af opskriften, så som for stikkerne er retstrik og det andet glat strik :) glæder mig til at få den færdig. 

Har også så mange andre projekter jeg er i gang med som jeg skal strikke/hækle færdigt før jeg starter på nyt. Det er bare så meget sjovere at starte nyt op i stedet for at strikke noget færdigt, og jeg ved ikke hvorfor det er sådan. 



Her er jeg ved at strikke kroppen, og har tænkt mig at den skal være lidt kortere end den normale høstakke, men nu må vi se hvad der passer mig bedst :)

Sandie🐷


Ingen kommentarer:

Send en kommentar